Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Λαδό - ελιόπιτα στιγμής


Λαδό - ελιόπιτα στιγμής
Περιγραφή
Την ονόμασα έτσι, γιατί γίνεται στη στιγμή και προέκυψε μετά από δικούς μου πειραματισμούς!! πέτυχε!! και με το παραπάνω! και αποφάσισα να την μοιραστώ μαζί σας! Ήθελα μια ελιόπιτα που να γίνεται γρήγορα, χωρίς φούσκωμα και πολύ αφράτη. Ελπίζω να σας αρέσει

Τι χρειαζόμαστε:

  • 1 φαρίνα
  • αλάτι
  • 1 κ.γλ λιναρόσπορο
  • 1 κ.σ. βούτυρο
  • 7-8 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 1 φλ. τσαγιού γεμάτο γάλα φρέσκο (σε θερμοκρ. δωματίου) ή μισό μισό το φλυτζανι, δηλ. μισό γάλα- μισό νερό
  • ελιές σε φετάκια
  • ρίγανη
  • φέτα χοντροσπασμένη (εάν θέλουμε)
Για το την επιφάνεια της πιτούλας:
  • λίγο χοντρό αλατάκι
  • σουσάμι
  • λιναρόσπορο
  • λίγη από την φέτα που χρησιμοποιήσαμε
  • και λίγο γαλατάκι



Πώς το κάνουμε:

Βήμα 1
1) Σε ένα μεγάλο μπολ, κοσκινίζω ητν φαρίνα μου, ρίχνω το αλάτι, το βουτυράκι και το ελαιόλαδο.
Βήμα 2
2) Αρχίζω να ανακατεύω με το χεράκι μου για να βραχεί το αλέυρι μου από το ελαιόλαδο και το βούτυρο.
Βήμα 3
3) Ρίχνω σιγά σιγά το γάλα και τις ελιές και ζυμωνουμε μέχρι να έχουμε μία ζύμη κανονική. Ούτε σφιχτή όπως του ψωμιού ούτε υγρη σαν του κεικ.
Βήμα 4
4) Ρίχνουμε και το τυράκι και τον λιναρόσπορο με την ρίγανη και ζυμώνουμε για λιγάκι ακόμη (5'ζύμωμα το πολύ θέλει).
Βήμα 5
5) Σε ενα ταψάκι έχουμε στρώσει λαδόκολλα και την έχω λαδώσει καλά, βάζω μέσα το μείγμα του ψωμιού μου και με το χεράκι μου πατάω ελαφρά την επιφανειά του να ισιώσει.
Βήμα 6
6) Βάζω και το τυράκι μου απο πάνω, το χοντρό αλατάκι (ελάχιστο), το σουσάμι, το λιναρόσπορο και το αλοίφω με γάλα.
Βήμα 7
7) Ψήνω στους 180- 200, για 40 περίπου. Αναλόγως και τον φούρνο πάντα, σε ανιστάσεις!!!

Λίγα μυστικά ακόμα

Μπορεί να πάρει λίγο γαλατάκι παραπάνω. Το μυστικό για εμένα είναι στο χοντρό αλάτι που βάζουμε στην επιφανειά του, αλλά θέλει προσοχή, να είναι ελάχιστο γιατί πολλές φέτες είναι αλμυρές. Η δική μου δεν είναι και τόσο, γι αυτό και το πρόσθεσα. Εάν αντικαταστήσετε το γάλα με το νερό και αφαιρεσετε την φέτα, κάντε την νηστίσιμη εκδοχή του!!!



 http://www.sintagespareas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου